Aktuality:

 V úterý 6. 6. 2017 budou po celý den všechna pracoviště Městského úřadu v Jaroměři zcela uzavřena.

V úterý 6. 6. 2017 bude pracoviště úřadu práce na adrese nám. ČSA 3 v Jaroměři zcela uzavřeno. Více informací zde.

Pozor! Změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 491 847 111 (pouze v pracovní době).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Obsah

Odbor plánovací a finanční

Odbor (dále jen OPF) zajišťuje:

  • zpracování rozpočtu města - tvorba, rozpis, čerpání, úpravy rozpočtu, rozpočtová opatření,
  • zpracování rozpočtového výhledu města,
  • komplexní zpracování účetnictví města a jeho organizačních složek a orgánů,
  • vedení tzv. pomocného analytického přehledu ,
  • hospodaření města, rozborovou činnost, vyúčtování se státním rozpočtem,
  • komplexní zpracování výkazů na úseku účetnictví,
  • zpracování podkladů a sumarizaci podkladů z jednotlivých odborů pro provedení přezkumu hospodaření a auditu účetní závěrky města,
  • zpracování závěrečného účtu města, 
  • zpracovávání podkladů pro schválení účetní závěrky města, 
  • zpracování podkladů pro jednání RM, ZM, FV z úseku rozpočtu a hospodaření města, 
  • zpracování došlých faktur,
  • vystavování  faktur, provádí přefakturace,
  • pokladní agendu - hlavní pokladna,
  • bankovní styk, úvěrovou politiku, aj.,
  • agendu zápůjček Fondu oprav, smlouvy, výběrová řízení aj.,
  • správu místních poplatků (poplatek ze psů, poplatek za odpady, včetně tvorby vyhlášek),
  • povolování tombol,
  • povolování provozu výherních hracích přístrojů, řízení dle zákona č. 202/1990 Sb., v platném znění,
  • u příspěvkových organizací města metodickou pomoc na úseku účetnictví, sumarizace výkazů,
  • evidenci a vydávání stvrzenek, pokutových bloků, parkovacích karet,
  • likvidaci cestovních dokladů,
  • zpracování dohod o odpovědnosti, podpisové vzory aj. na základě podkladů odborů ,
  • povinnosti dle zákona o DPH, vč. zpracování přiznání,
  • zpracování  daňového přiznání za město,
  • vypracování smluv za OPF,
  • evidenci a vymáhání pohledávek, které vznikají na odboru,
  • archivaci a skartaci dokumentů odboru OPF,
  • vyřizování  žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb. v otázce hospodaření města