Aktuality:

Ve dnech 1.4.-2.5.2018 nebude svítit veřejné osvětlení v ul. Nádražní od parkoviště ČD po vlečku z důvodu výstavby dopravního terminálu a překládky kabelů.

Svoz biomasy v roce 2019 bude prováděn v období od 25. března do 11. listopadu.

Základní informace k volbám do Evropského parlamentu najdete na stránkách Ministerstva vnitra ČR.

Svozový kalendář komunálního odpadu na rok 2019 najdete mezi dokumenty odboru životního prostředí.

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pravidelná zkouška sirén - více informací

Obsah

Odbor plánovací a finanční

Odbor (dále jen OPF) zajišťuje:

  • zpracování rozpočtu města - tvorba, rozpis, čerpání, úpravy rozpočtu, rozpočtová opatření,
  • zpracování střednědobého výhledu rozpočtu města ,
  • komplexní zpracování účetnictví města a jeho organizačních složek a orgánů,
  • vedení tzv. pomocného analytického přehledu ,
  • hospodaření města, rozborovou činnost, vyúčtování se státním rozpočtem,
  • komplexní zpracování výkazů na úseku účetnictví,
  • zpracování podkladů a sumarizaci podkladů z jednotlivých odborů pro provedení přezkumu hospodaření a auditu účetní závěrky města,
  • zpracování závěrečného účtu města, 
  • zpracovávání podkladů pro schválení účetní závěrky města, 
  • zpracování podkladů pro jednání RM, ZM, FV z úseku rozpočtu a hospodaření města, 
  • zpracování došlých faktur,
  • vystavování  faktur, provádí přefakturace,
  • pokladní agendu - hlavní pokladna,
  • bankovní styk, úvěrovou politiku, aj.,
  • agendu zápůjček z Fondu rozvoje a oprav nemovitostí na území města Jaroměře,
  • správu místních poplatků (poplatek ze psů, poplatek za odpady, včetně tvorby vyhlášek),
  • ohlašování tombol a turnajů malého rozsahu,
  • vydávání povolení k umístění herního prostoru, ohlašování tombol a turnajů malého rozsahu - dle zákona č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách, v platném znění,
  • u příspěvkových organizací městka poskytuje metodickou pomoc na úseku účetnictví, provádí  sumarizace výkazů a jejich odesílání na KÚ a do CSÚIS,
  • evidenci a vydávání stvrzenek, pokutových bloků, parkovacích karet,
  • likvidaci cestovních dokladů,
  • zpracování dohod o odpovědnosti, podpisové vzory aj. na základě podkladů odborů ,
  • povinnosti dle zákona o DPH, vč. zpracování přiznání,
  • zpracování  daňového přiznání za město,
  • vypracování smluv za OPF,
  • evidenci a vymáhání pohledávek, které vznikají na odboru, vymáhání pohledávek z přenesené působnosti za město Jaroměř
  • archivaci a skartaci dokumentů odboru OPF,
  • vyřizování žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb. v otázce hospodaření města