Aktuality:

I. ustavující zasedání Zastupitelstva města se koná 1.11.2018 v 15.30 v PDA v Josefově (program zde).

Výsledky voleb do Zastupitelstva města Jaroměře najdete zde.

Svoz biomasy v roce 2018 bude prováděn v období od 26. března do 19. listopadu.

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Informace Ministerstva vnitra ČR ke změnám ve vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů od 1.7.2018 najdete na úřední desce.

Tyršův most (u pošty) je od 4. dubna uzavřen pro pěší i dopravu z důvodu dlouhodobé opravy (více ve Zpravodaji č. 4)

Obsah

Odbor plánovací a finanční

Odbor (dále jen OPF) zajišťuje:

  • zpracování rozpočtu města - tvorba, rozpis, čerpání, úpravy rozpočtu, rozpočtová opatření,
  • zpracování střednědobého výhledu rozpočtu města ,
  • komplexní zpracování účetnictví města a jeho organizačních složek a orgánů,
  • vedení tzv. pomocného analytického přehledu ,
  • hospodaření města, rozborovou činnost, vyúčtování se státním rozpočtem,
  • komplexní zpracování výkazů na úseku účetnictví,
  • zpracování podkladů a sumarizaci podkladů z jednotlivých odborů pro provedení přezkumu hospodaření a auditu účetní závěrky města,
  • zpracování závěrečného účtu města, 
  • zpracovávání podkladů pro schválení účetní závěrky města, 
  • zpracování podkladů pro jednání RM, ZM, FV z úseku rozpočtu a hospodaření města, 
  • zpracování došlých faktur,
  • vystavování  faktur, provádí přefakturace,
  • pokladní agendu - hlavní pokladna,
  • bankovní styk, úvěrovou politiku, aj.,
  • agendu zápůjček z Fondu rozvoje a oprav nemovitostí na území města Jaroměře,
  • správu místních poplatků (poplatek ze psů, poplatek za odpady, včetně tvorby vyhlášek),
  • ohlašování tombol a turnajů malého rozsahu,
  • vydávání povolení k umístění herního prostoru, ohlašování tombol a turnajů malého rozsahu - dle zákona č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách, v platném znění,
  • u příspěvkových organizací městka poskytuje metodickou pomoc na úseku účetnictví, provádí  sumarizace výkazů a jejich odesílání na KÚ a do CSÚIS,
  • evidenci a vydávání stvrzenek, pokutových bloků, parkovacích karet,
  • likvidaci cestovních dokladů,
  • zpracování dohod o odpovědnosti, podpisové vzory aj. na základě podkladů odborů ,
  • povinnosti dle zákona o DPH, vč. zpracování přiznání,
  • zpracování  daňového přiznání za město,
  • vypracování smluv za OPF,
  • evidenci a vymáhání pohledávek, které vznikají na odboru, vymáhání pohledávek z přenesené působnosti za město Jaroměř
  • archivaci a skartaci dokumentů odboru OPF,
  • vyřizování žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb. v otázce hospodaření města