Aktuality:

V souladu s usnesením vlády jsou úřední hodiny MěÚ od 12.10.2020 stanoveny takto: Po a St: 10-12, 13-16 hod.

Svozový kalendář odpadu na rok 2021 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

Od 1. ledna 2021 bude zahájen provoz kožní ambulance v 1. patře polikliniky, více zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

 Zkouška sirén - více informací

Odbor dopravy a silničního hospodářství najdete nově na nám. Československé armády 49 (vchod z ul. Na Valech).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Číslo pro hlášení poruch veřejného osvětlení - 800 101 109 (více zde).

Místní poplatky v roce 2021 (za svoz komunálního odpadu, poplatek ze psů), info zde.

Obsah

Odbor plánovací a finanční

Odbor (dále jen OPF) zajišťuje:

  • zpracování rozpočtu města - tvorba, rozpis, čerpání, úpravy rozpočtu, rozpočtová opatření,
  • zpracování střednědobého výhledu rozpočtu města ,
  • komplexní zpracování účetnictví města a jeho organizačních složek a orgánů,
  • vedení tzv. pomocného analytického přehledu ,
  • hospodaření města, rozborovou činnost, vyúčtování se státním rozpočtem,
  • komplexní zpracování výkazů na úseku účetnictví,
  • zpracování podkladů a sumarizaci podkladů z jednotlivých odborů pro provedení přezkumu hospodaření a auditu účetní závěrky města,
  • zpracování závěrečného účtu města, 
  • zpracovávání podkladů pro schválení účetní závěrky města, 
  • zpracování podkladů pro jednání RM, ZM, FV z úseku rozpočtu a hospodaření města, 
  • zpracování došlých faktur,
  • vystavování  faktur, provádí přefakturace,
  • pokladní agendu - hlavní pokladna,
  • bankovní styk, úvěrovou politiku, aj.,
  • agendu zápůjček z Fondu rozvoje a oprav nemovitostí na území města Jaroměře,
  • správu místních poplatků (poplatek ze psů, poplatek za odpady, včetně tvorby vyhlášek),
  • ohlašování tombol a turnajů malého rozsahu,
  • vydávání povolení k umístění herního prostoru, ohlašování tombol a turnajů malého rozsahu - dle zákona č. 186/2016 Sb., o hazardních hrách, v platném znění,
  • u příspěvkových organizací městka poskytuje metodickou pomoc na úseku účetnictví, provádí  sumarizace výkazů a jejich odesílání na KÚ a do CSÚIS,
  • evidenci a vydávání stvrzenek, pokutových bloků, parkovacích karet,
  • likvidaci cestovních dokladů,
  • zpracování dohod o odpovědnosti, podpisové vzory aj. na základě podkladů odborů ,
  • povinnosti dle zákona o DPH, vč. zpracování přiznání,
  • zpracování  daňového přiznání za město,
  • vypracování smluv za OPF,
  • evidenci a vymáhání pohledávek, které vznikají na odboru, vymáhání pohledávek z přenesené působnosti za město Jaroměř
  • archivaci a skartaci dokumentů odboru OPF,
  • vyřizování žádostí o informace dle zákona č. 106/1999 Sb. v otázce hospodaření města