Aktuality:

Středa 22. července 2020 celý den - všechny budovy Městského úřadu budou pro veřejnost uzavřeny z důvodu výpadku el. energie.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Jak žádat o statistické informace dle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě

3. Pojmenování (název) životní situace

Jak žádat o statistické informace dle zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě

4. Základní informace k životní situaci

Na statistické informace týkající se resortu Ministerstva zemědělství (dále též "MZe") má právo každý, kdo o ně požádá.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O statistické informace mohou žádat:

  • rozhodovací subjekty (zastupitelské sbory, vláda, orgány státní správy a samosprávy),
  • podnikatelská sféra,
  • vědecké a výzkumné instituce,
  • výchovné a vzdělávací instituce, studenti,
  • nejširší veřejnost.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

  • Statistické informace pochází ze zjišťování prováděných MZe - viz ediční plán na internetových stránkách Ministerstva zemědělství.
  • Jedná se o statistické informace nad rámec statistických informací dostupných na internetových stránkách Ministerstva zemědělství.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Doručte na Ministerstvo zemědělství žádost o informaci elektronicky, poštou či osobně.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny. V písemných žádostech podaných na Ministerstvo zemědělství doporučujeme uvést plnou adresu žadatele za účelem doručení písemností. Žádost musí být srozumitelná, nesmí být formulována příliš obecně.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

  • Vytvořené statistické informace za úplatu ve výši nutných nákladů souvisejících s pořízením kopií a s odesláním vytvořených statistických informací.
  • Další statistické informace na základě smlouvy za cenu stanovenou dohodou.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu: info@mze.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

20.03.2003

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0