Menu
rozšířené vyhledávání
Město Jaroměř

Vítejte na oficiálních stránkách města Jaroměř

Žádost o poskytnutí informace

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o poskytnutí informace

4. Základní informace k životní situaci

Požadovaná informace se týká rozhlasového a televizního vysílání v České republice.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat každá fyzická nebo právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Informace jsou poskytovány na základě žádosti.

Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání poskytne žadateli požadované informace včetně doprovodných informací, s vyloučením pouze těch informací, u nichž to stanoví zákon.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

O informaci požádejte ústně (osobně), písemně nebo prostřednictvím telekomunikačního zařízení.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici průkaz totožnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Žadatel hradí náklady spojené s vytištěním informace, pořízením kopie nebo záznamu informace a zasláním informace žadateli, a to ve výši:

  • 2 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A4,

  • 3 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A4,

  • 3,50 Kč za pořízení jedné strany výtisku (kopie) formátu A3,

  • 4,50 Kč za pořízení oboustranného výtisku (kopie) formátu A3,

  • 30 Kč za 1 ks nenahraného CD/DVD.

Pokud se jedná o informaci, která si vyžádá mimořádně rozsáhlé vyhledávání a zpracování, zaplatí žadatel náklady ve výši 300 Kč za každou započatou hodinu práce odborného referenta.

Náklady na poštovní služby jsou uplatňovány dle ceníku České pošty, s.p.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení je:

  • 3 dny - pokud požadovaná informace není v působnosti Rady pro rozhlasové a televizní vysílání,

  • 7 dnů - při žádosti o upřesnění požadované informace,

  • 7 dnů - v případě odkazu na již zveřejněnou informaci,

  • 15 dnů - pro poskytnutí odpovědi nebo informace o prodloužení lhůty,

  • 25 dnů - pro poskytnutí informace po prodloužení lhůty.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Pracovníci odborných útvarů Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Na žádosti uveďte svoji identifikaci, jinak se žádost odkládá.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat prostřednictvím elektronického formuláře.

28. Popis byl naposledy aktualizován

24.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Praktické informace

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 2
3 4 5 6
10 11
17
24 26 2

TS Jaroměř

Kotlíkové dotace

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Reklama

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

ČEZ - odstávky

odstávky

přepážky

           

            Stav přepážek MÚ

 

znak

Mapový portál

Projekty IROP


Citi Goauto


personalistika

datové schránky

video žurnál

 

Videoreportáže

1

Mobilní aplikaci  města Jaroměř pro zařízení android je       možné stáhnout  zde,App Store

pro Apple zařízení zde.App Store

Co by Vás mohlo zajímat ?