Aktuality:

Od pondělí 18. května se mohou občané opět objednávat na úřad pomocí odkazu na úvodní stránce webu města.

Upozornění pro občany - od středy 13.05.2020 je obnoven chod Městského úřadu (upřesňující podmínky zde).

Konání sňatečných obřadů od 11. května, více zde.

Postupné otevírání škol a školských zařízení, které byly uzavřeny v souvislosti s COVID-19, více zde

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Omezení veřejné autobusové dopravy v kraji od pondělí 16.03.2020 - informace krajského úřadu

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Odbor informatiky

Odbor zajišťuje tyto činnosti:

  • vazby na informační systémy veřejné správy a dodržování standardů ISVS
  • zpracovává návrhy na pořízení jednotného a kompatibilního technického a programového vybavení
  • smluvní vztahy s dodavateli techniky a programového vybaveni, včetně nákupu, přejímky a servIsu
  • zodpovídá za koncepci, tvorbu a rozvoj informačních systémů městského úřadu a zajišťuje jejich provoz
  • provoz datových sítí městského úřadu, jejich propojení, údržbu a opravy
  • propojení s datovými sítěmi státní a veřejné správy, včetně zabezpečení provozu Technologického centra
  • realizaci externí bezpečnosti informačního systému městského úřadu a bezpečného přístupu na internet
  • provoz výpočetní techniky ve správě městského úřadu včetně odstraňování závad, celkového servisu a podpory uživatelů, dává návrh na vyřazení výpočetní techniky
  • provoz telefonní sítě úřadu a provoz mobilních telefonů
  • správu serverů včetně zálohování a obnovy
  • správu a provoz aplikací a agend městského úřadu včetně podpory uživatelů
  • provoz a správu internetových aplikací městského úřadu, včetně webových aplikací a provádění měsíčních kontrol aktualizace dat za strany jednotlivých odborů a útvarů
  • organizuje pro uživatele potřebná školení
  • správu a administraci geografických informačních systémů (GRAMIS) a jejich prezentaci
  • připravuje mapové podklady pro výkon státní správy a samosprávy
  • koordinuje prezentaci a pořizování dat v rámci městského úřadu
  • metodické vedení pracovníků jednotlivých odborů
  • spolupracuje na vytváření a aktualizaci digitální technické mapy města s VYST, OMM a TSMJ, provádí soustředění změny dat a zasílá tyto podklady do Geovapu Pardubice k aktualizaci