Aktuality:

Příští jednání Zastupitelstva města se koná ve středu 18. prosince v 15:30 ve velké zasedací místnosti MěÚ v Jaroměři (program zde).

Upozornění pro občany: úprava pracovní doby Městského úřadu Jaroměř na konci roku.

Upozornění pro občany: svoz odpadu v týdnu od 30.12.2019 do 5.1.2020 bude upraven

Upozornění pro občany - MUDr. Houfová přestěhovala svou ordinaci.

Upozornění na uzavření železničního přejezdu „Velké závory“ a s tím související změny jízdních řádů

Nepřetržitá výluka vlakového spojení ze stanice Jaroměř ve dnech 24.7. - 14.12.2019. Podrobnosti zdezde.

Změna Ceníku parkovného na náměstí ČSA od 01.07.2019.

Pravidelná zkouška sirén - více informací

Svozový kalendář komunálního odpadu na rok 2019 najdete mezi dokumenty odboru životního prostředí.

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Obsah

Odbor informatiky

Odbor zajišťuje tyto činnosti:

  • vazby na informační systémy veřejné správy a dodržování standardů ISVS
  • zpracovává návrhy na pořízení jednotného a kompatibilního technického a programového vybavení
  • smluvní vztahy s dodavateli techniky a programového vybaveni, včetně nákupu, přejímky a servIsu
  • zodpovídá za koncepci, tvorbu a rozvoj informačních systémů městského úřadu a zajišťuje jejich provoz
  • provoz datových sítí městského úřadu, jejich propojení, údržbu a opravy
  • propojení s datovými sítěmi státní a veřejné správy, včetně zabezpečení provozu Technologického centra
  • realizaci externí bezpečnosti informačního systému městského úřadu a bezpečného přístupu na internet
  • provoz výpočetní techniky ve správě městského úřadu včetně odstraňování závad, celkového servisu a podpory uživatelů, dává návrh na vyřazení výpočetní techniky
  • provoz telefonní sítě úřadu a provoz mobilních telefonů
  • správu serverů včetně zálohování a obnovy
  • správu a provoz aplikací a agend městského úřadu včetně podpory uživatelů
  • provoz a správu internetových aplikací městského úřadu, včetně webových aplikací a provádění měsíčních kontrol aktualizace dat za strany jednotlivých odborů a útvarů
  • organizuje pro uživatele potřebná školení
  • správu a administraci geografických informačních systémů (GRAMIS) a jejich prezentaci
  • připravuje mapové podklady pro výkon státní správy a samosprávy
  • koordinuje prezentaci a pořizování dat v rámci městského úřadu
  • metodické vedení pracovníků jednotlivých odborů
  • spolupracuje na vytváření a aktualizaci digitální technické mapy města s VYST, OMM a TSMJ, provádí soustředění změny dat a zasílá tyto podklady do Geovapu Pardubice k aktualizaci