Menu
rozšířené vyhledávání
Město Jaroměř

Vítejte na oficiálních stránkách města Jaroměř

Činnost odboru

Odbor informatiky

Technické vybavení ("hardware")

  • zpracování návrhů na pořízení jednotného a kompatibilního technického a programového vybavení
  • smluvní vztahy s dodavateli techniky a programového vybaveni, včetně nákupu, přejímky a servisu
  • provoz datových sítí městského úřadu, jejich propojení, údržbu a opravy
  • propojení s datovými sítěmi státní a veřejné správy, včetně zabezpečení provozu technologického centra
  • realizace externí bezpečnosti informačního systému městského úřadu a bezpečného přístupu na internet
  • provoz výpočetní techniky ve správě městského úřadu vč. odstraňování závad, celkového servisu a podpory uživatelů, návrhy na vyřazení výpočetní techniky
  • provoz telefonní sítě úřadu a provoz mobilních telefonů
  • správa serverů včetně zálohování a obnovy
  • správa a údržba parkovacích automatů na náměstí
Vazba na agendové systémy státní správy
  • Postsignum (Česká pošta)
    • správa uživatelů (= zaměstnanců úřadu) - správa žadatelů o certifikáty, vystavování žádostí o nové certifikáty a jejich obnovu 
    • časová razítka
  • Správa tokenů (technických prostředků pro bezpečné uložení certifikátů)
  • JIP KAAS - správa uživatelů (= zaměstnanců úřadu) pro přístup do agendových informačních systémů (ODSH - Registry řidičů a vozidel, OOVV - Cestovní doklady a Občanské průkazy, CzechPOINT, ISUI atd.)
  • Základní registry
    • registrace agend a činnostních rolí vykonávaných úřadem, vč. provádění změn dle požadavků správců agend, které jsou nezbytné pro výkon výše uvedených činností
  • Datové schránky
    • správa uživatelů pro specifické přístupy do informačních systémů
  • CzechPOINT
    • správa uživatelů a nastavení jejich rolí v systému
  • Centrální registr oznámení
    • správa uživatelů (= osob, které jsou povinny podávat prohlášení o střetu zájmů)
  • OKNouze
    • webová aplikace MPSV, správa uživatelů systému (vybraní zaměstnanci OSVZ)
  • NEN (Národní elektronický nástroj pro zadávání veřejných zakázek)
    • správa uživatelů (zaměstnanci úřadu i externí dodavatelé)
  • Registr de minimis
    • správa uživatelů (žadatelů i poskytovatelů veřejných podpor)
  • Česká pošta („hybridní pošta“)
    • zajištění komunikace se střediskem v Českých Budějovicích – objednávky tisku složenek, zasílání podkladů, kontrolní tisky složenek z evidence psů a odpadů)
Interní programové vybavení úřadu
  • Koncepce, tvorba a rozvoj informačních systémů městského úřadu, zajištění jejich provozu
  • WT.SYS (agenda RM/ZM, evidence smluv a objednávek)
    • správa uživatelů, přidělování přístupových údajů a nastavení jejich činnostních rolí
  • Ginis (spisová služba, ekonomické agendy)
    • správa uživatelů, nastavení jejich přístupových rolí a nastavení parametrů aplikace dle požadavků metodika spisové služby, spolupráce s dodavatelem systému
  • Vita (Stavební úřad, Památky, Územní plánování, Silniční správní úřad, Přestupky)
    • správa uživatelů, nastavení jejich činnostních rolí a vazby na spisovou službu
    • komunikace s dodavatelem při řešení problémů pomocí helpdesku a vzdálené správy
  • Gramis (grafický informační systém)
    • správa uživatelů a nastavení jejich přístupových rolí
  • Webové stránky města
    • správa uživatelů
    • administrace vzhledu a obsahu
  • Docházkový systém
    • správa uživatelů, administrace nastavení
  • Administrace interních evidencí
    • plán dovolených
    • autoprovoz
    • telefonní seznamy

Různé

  • organizace potřebných školení pro uživatele
  • Kronika města
    • kompletní grafické zpracování kroniky dle podkladů kronikářky

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu. Využívejte mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Mapový portál

Projekty IROP


Citi Goauto

Co by Vás mohlo zajímat ?