Aktuality:

Omezení provozu městského úřadu v budově čp. 3 (u kostela), zejména stavebního úřadu, více zde ...

Od pondělí 18. května se mohou občané opět objednávat na úřad pomocí odkazu na úvodní stránce webu města.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Nespokojenost s veřejnou dopravou

3. Pojmenování (název) životní situace

Nespokojenost s veřejnou dopravou

4. Základní informace k životní situaci

Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat občan.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Pokud se stížnost týká tramvajové, trolejbusové nebo městské autobusové dopravy, kontaktujte úřad příslušného města.
Jestliže se problém týká regionální železniční dopravy nebo meziměstské autobusové dopravy, obraťte se na krajský úřad.
V případě nespokojenosti s dálkovou železniční dopravou, která je provozována v závazku veřejné služby, se obraťte na Ministerstvo dopravy.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.

28. Popis byl naposledy aktualizován

21.02.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0