Aktuality:

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Informace Ministerstva vnitra ČR ke změnám ve vydávání občanských průkazů a cestovních dokladů od 1.7.2018 najdete na úřední desce.

Informace k volbám do zastupitelstev obcí a Senátu Parlamentu ČR 2018 (5.-6.10., 12.-13.10.) najdete na úřední desce.

Sezóna v plaveckém areálu byla zahájena v sobotu 2.6. a potrvá do neděle 2.9.2018.

Svoz biomasy v roce 2018 bude prováděn v období od 26. března do 19. listopadu.

Tyršův most (u pošty) je od 4. dubna uzavřen pro pěší i dopravu z důvodu dlouhodobé opravy (více ve Zpravodaji č. 4)

11. června byl zcela uzavřen pro pěší i dopravu most v Průmyslové ulici ("Železňák"). Předpokládaný termín otevření - 27. září.

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Obsah

Odbor organizační a vnitřních věcí

Organizační zařazení

Město Jaroměř > Městský úřad

Úřední hodiny

pondělí8:00 - 12:0013:00 - 17:00
středa8:00 - 12:0013:00 - 17:00

Hlavní adresa

nám. Československé armády 16
55101 Jaroměř

Osoby

JménoFunkceTelefon
Kotland Jiří, Ing.Vedoucí odboru+420 491 847 240
Kašparová Aneta, Ing.Zástupkyně vedoucího, vedení agendy spojené s přípravou jednání Komise pro projednávání přestupků města Jaroměř, zajišťování kompletní evidence přestupků, průběh jednání Komise pro projednávání přestupků města Jaroměř, zajištění voleb+420 491 847 135
Bušková Zuzana, Mgr.Charakteristiky osob na vyžádání jiných orgánů, evidence přestupků, evidence pohledávek+420 491 847 244
Černá KarolínaVedení agendy spojené s přípravou jednání Komise pro projednávání přestupků města Jaroměř, zajišťování kompletní evidence přestupků, průběh jednání Komise pro projednávání přestupků města Jaroměř, zajištění voleb+420 491 847 136
Gajdošová JanaMatriční agenda sňatků, narození a úmrtí, vidimace a legalizace, žádosti o výpis z rejstříku trestu, vedení matriční knihy úmrtí, manželství a narození.+420 491 847 242
Hofman JanPřihlašování občanů města, zrušení údaje o trvalém pobytu ve správním řízení, vedení evidence ulic a orientačních čísel domů, vidimace a legalizace, zástup cestovní doklady a OP. +420 491 847 246
Jarolímková MonikaZabezpečení úřední desky - vývěsky úřadu, odevzdávání pošty k přepravě, příjem pošty a zadávání do programu GINIS, elektronická podatelna a datová schránka MěÚ. +420 491 847 111
Hrobská PavlaPříjem žádostí o výdej cestovních dokladů, výdej cestovních dokladů, vydávání potvrzení o CD.+420 491 847 247
Karasová PavlínaEvidence a fyzická inventarizace majetku, Czech POINT, elektronická podatelna a datová schránka MěÚ, zajišťování telefonické ústředny, vidimace a legalizace, podatelna a výpravna, skladové hospodářství. +420 491 847 249
Krušinová Aneta, Ing.Evidence a vyřizování stížností, zajištění pojištění movitého i nemovitého majetku města, evidence přestupků, zajištění voleb+420 491 847 248
Novotný PetrDoručovatel
Rovenská AnetaVedení agendy spojené s přípravou jednání RM a ZM, zajišťování kompletních služeb sekretariátu vedení města. +420 491 847 126
Svobodová MiroslavaPříjem žádostí o vydání občanských průkazů, výdej občanských průkazů, vydávání občanských průkazů, vidimace a legalizace.+420 491 847 243
Šmídová RenataZabezpečení úřední desky - vývěsky úřadu, odevzdávání pošty k přepravě, příjem pošty a zadávání do programu GINIS, vidimace a legalizace, elektronická podatelna a datová schránka MěÚ. +420 491 847 245
Wagenknechtová Petra, Bc.Matriční agenda sňatků, narození a úmrtí, vidimace a legalizace, žádosti o výpis z rejstříku trestu, vedení matriční knihy úmrtí, manželství a narození, zajištění voleb+420 491 847 241