Aktuality:

Tyršův most (u pošty) od 4. dubna uzavřen pro pěší i dopravu z důvodu dlouhodobé opravy (více ve Zpravodaji č. 4)

Setkání v trávě: sobota 9. června od 15 hod., Masarykovy sady, Jaroměř

Sezóna v plaveckém areálu bude zahájena v sobotu 2.6. a potrvá do neděle 2.9.2018.

Brutal Assault Festival: 8. - 11. 8. 2018, Josefov

18.8.2018 se uskuteční Prvorepublikový den v Jaroměřiinformace pro stánkaře.

Svoz biomasy v roce 2018 bude prováděn v období od 26. března do 19. listopadu.

ASVAJ (Areál sportovních a volnočasových aktivit) má nové stránky: www.asvaj.cz.

Pozor! Změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 491 847 111 (pouze v pracovní době).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Obsah

Odbor organizační a vnitřních věcí

Organizační zařazení

Město Jaroměř > Městský úřad

Úřední hodiny

pondělí8:00 - 12:0013:00 - 17:00
středa8:00 - 12:0013:00 - 17:00

Hlavní adresa

nám. Československé armády 16
55101 Jaroměř

Osoby

JménoFunkceTelefon
Kotland Jiří, Ing.Vedoucí odboru+420 491 847 240
Kašparová Aneta, Ing.Zástupkyně vedoucího, vedení agendy spojené s přípravou jednání Komise pro projednávání přestupků města Jaroměř, zajišťování kompletní evidence přestupků, průběh jednání Komise pro projednávání přestupků města Jaroměř, zajištění voleb+420 491 847 135
Bušková Zuzana, Mgr.Charakteristiky osob na vyžádání jiných orgánů, evidence přestupků, evidence pohledávek+420 491 847 244
Černá KarolínaVedení agendy spojené s přípravou jednání Komise pro projednávání přestupků města Jaroměř, zajišťování kompletní evidence přestupků, průběh jednání Komise pro projednávání přestupků města Jaroměř, zajištění voleb+420 491 847 136
Gajdošová JanaMatriční agenda sňatků, narození a úmrtí, vidimace a legalizace, žádosti o výpis z rejstříku trestu, vedení matriční knihy úmrtí, manželství a narození.+420 491 847 242
Hofman JanPřihlašování občanů města, zrušení údaje o trvalém pobytu ve správním řízení, vedení evidence ulic a orientačních čísel domů, vidimace a legalizace, zástup cestovní doklady a OP. +420 491 847 246
Hrobská PavlaPříjem žádostí o výdej cestovních dokladů, výdej cestovních dokladů, vydávání potvrzení o CD.+420 491 847 247
Karasová PavlínaEvidence a fyzická inventarizace majetku, Czech POINT, elektronická podatelna a datová schránka MěÚ, zajišťování telefonické ústředny, vidimace a legalizace, podatelna a výpravna, skladové hospodářství. +420 491 847 249
Krušinová Aneta, Ing.Evidence a vyřizování stížností, zajištění pojištění movitého i nemovitého majetku města, evidence přestupků, zajištění voleb+420 491 847 248
Novotný PetrDoručovatel
Rovenská AnetaVedení agendy spojené s přípravou jednání RM a ZM, zajišťování kompletních služeb sekretariátu vedení města. +420 491 847 126
Svobodová LudmilaZabezpečení úřední desky - vývěsky úřadu, odevzdávání pošty k přepravě, příjem pošty a zadávání do programu GINIS, vidimace a legalizace, elektronická podatelna a datová schránka MěÚ. +420 491 847 111
Svobodová MiroslavaPříjem žádostí o vydání občanských průkazů, výdej občanských průkazů, vydávání občanských průkazů, vidimace a legalizace.+420 491 847 243
Šmídová RenataZabezpečení úřední desky - vývěsky úřadu, odevzdávání pošty k přepravě, příjem pošty a zadávání do programu GINIS, vidimace a legalizace, elektronická podatelna a datová schránka MěÚ. +420 491 847 245
Wagenknechtová Petra, Bc.Matriční agenda sňatků, narození a úmrtí, vidimace a legalizace, žádosti o výpis z rejstříku trestu, vedení matriční knihy úmrtí, manželství a narození, zajištění voleb+420 491 847 241