Aktuality:

Omezení provozu městského úřadu v budově čp. 3 (u kostela), zejména stavebního úřadu, více zde ...

Od pondělí 18. května se mohou občané opět objednávat na úřad pomocí odkazu na úvodní stránce webu města.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Podnět k instalování kamerového systému

3. Pojmenování (název) životní situace

Podnět k instalování kamerového systému

4. Základní informace k životní situaci

Projekty kamerových monitorovacích systémů jsou určeny k monitorování vybraných veřejných prostranství a míst měst se zvýšenou kriminalitou (náměstí, obchodní zóny, parkoviště apod.). Kamerové systémy plní dva základní úkoly:
  • usnadňují vypátrání pachatele trestného činu,
  • vytvářejí bezpečné zóny pro občany.
Využívají se pro monitorování nejméně bezpečných veřejných prostranství a míst jednotlivých měst dle předem zpracované a předložené bezpečnostní analýzy. Provozují je Policie ČR nebo obecní policie.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Městský / obecní úřad

Policie ČR

Občan

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Podejte žádost na městský úřad, případně na Policii ČR, s patřičným odůvodněním.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte podnět.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Městský / obecní úřad

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Průkaz totožnosti.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět můžete zaslat elektronickou poštou na místně příslušné úřady (viz bod 8).

28. Popis byl naposledy aktualizován

22.12.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0