Menu
rozšířené vyhledávání
Město Jaroměř

Vítejte na oficiálních stránkách města Jaroměř

Pohřešování či únos občana České republiky v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Pohřešování či únos občana České republiky v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Postup při pohřešování či únosu občana České republiky v zahraničí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná kterákoli osoba, které je známo, že je občan České republiky pohřešován či unesen.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Při získání informace o pohřešování či únosu občana České republiky v zahraničí je žádoucí neprodleně věc oznámit Policii České republiky nebo policii v daném státě.
Dále je vhodné též informovat příslušný zastupitelský úřad České republiky v zahraničí.
V případě cest do rizikových oblastí v zahraničí je možné (žádoucí) se dobrovolně zaregistrovat v databázi Ministerstva zahraničních věcí České republiky - systém DROZD ("Dobrovolná registrace občanů České republiky při cestách do zahraničí").

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Neprodleným telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Dále je nutné učinit oznámení o pohřešované či unesené osobě prostřednictvím obvodního oddělení Policie České republiky v místě trvalého bydliště pohřešovaného nebo oznamovatele.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Důležité informace vztahující se k pohřešované či unesené osobě, a to zejména osobní údaje, údaje týkající se jejího posledního pobytu a okolností, za kterých došlo k této životní situaci.
Dále je vhodné mít k dispozici také fotografii a osobní doklady pohřešované či unesené osoby.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Ze strany konzulární služby nejsou při řešení této životní situace stanoveny žádné správní poplatky.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Záleží na konkrétním případu, který má být projednáván, a na příslušných ustanoveních relevantních právních předpisů cizího státu.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Případné další činnosti závisí na konkrétním případu a na právním řádu cizího státu.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místa uvedeného v bodě 08.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Praktické informace

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
28 29
12 13
19
26 27

TS Jaroměř

Kotlíkové dotace

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Reklama

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

ČEZ - odstávky

odstávky

přepážky

           

            Stav přepážek MÚ

 

znak

Mapový portál

Projekty IROP


Citi Goauto


personalistika

datové schránky

video žurnál

 

Videoreportáže

1

Mobilní aplikaci  města Jaroměř pro zařízení android je       možné stáhnout  zde,App Store

pro Apple zařízení zde.App Store

Co by Vás mohlo zajímat ?