Aktuality:

Omezení provozu městského úřadu v budově čp. 3 (u kostela), zejména stavebního úřadu, více zde ...

Od pondělí 18. května se mohou občané opět objednávat na úřad pomocí odkazu na úvodní stránce webu města.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Poskytnutí údajů z Registru obyvatel jiné osobě

3. Pojmenování (název) životní situace

Poskytnutí údajů z Registru obyvatel jiné osobě

4. Základní informace k životní situaci

Poskytnutím údajů z Registru obyvatel (dále jen "ROB") jiné osobě se rozumí poskytnutí vymezeného rozsahu referenčních údajů jiné fyzické nebo právnické osobě do datové schránky této osoby.

O poskytnutí svých referenčních údajů jiné osobě může požádat fyzická osoba ("subjekt údajů") podle § 58a zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O poskytnutí svých referenčních údajů z ROB jiné osobě může požádat fyzická osoba starší 18 let.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Údaje z ROB jiné osobě se poskytují na základě žádosti podané:

Osobně - na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT v případě, že žadatel nemá zřízenu a aktivovánu datovou schránku.

V listinné podobě - zaslané kterémukoliv obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností, krajskému úřadu nebo Ministerstvu vnitra.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Žádost podaná osobně

V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT provede žadatel svoji identifikaci pomocí elektronicky čitelného identifikačního dokladu a sdělí rozsah poskytovaných údajů.

Žádost podaná v listinné podobě

Žádost o poskytnutí údajů z ROB jiné osobě je možné zaslat v listinné podobě kterémukoliv obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností, krajskému úřadu nebo Ministerstvu vnitra; žádost musí být opatřena úředně ověřeným podpisem žadatele.

Žádost podaná v listinné podobě musí obsahovat následující údaje o žadateli:

  • jméno, popřípadě jména, a příjmení,

  • datum a místo narození,

  • číslo a druh elektronicky čitelného identifikačního dokladu,

  • adresu místa pobytu, popřípadě jinou kontaktní adresu,

  • rozsah poskytnutých údajů, případně doplňující informaci určenou pro jinou fyzickou nebo právnickou osobu.

Žádost o poskytnutí údajů jiné fyzické osobě dále obsahuje údaje o jiné fyzické osobě, které mají být údaje poskytnuty, v rozsahu:

  • jméno, popřípadě jména, a příjmení,
  • datum a místo narození,
  • číslo a druh elektronicky čitelného identifikačního dokladu,
  • adresa místa pobytu, popřípadě jiná kontaktní adresa,
  • identifikátor datové schránky.

Žádost o poskytnutí údajů právnické osobě obsahuje dále údaje o právnické osobě, které mají být údaje poskytnuty, v rozsahu:

  • obchodní firma nebo název,
  • adresa sídla,
  • identifikační číslo osoby,
  • identifikátor datové schránky.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Záleží na způsobu podání - viz předchozí body.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Záleží na způsobu podání - viz předchozí body.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Záleží na způsobu podání - viz předchozí body.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Podání žádosti o poskytnutí údajů z ROB jiné osobě není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost podaná osobně na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT je vyřízena okamžitě (na počkání), resp. v závislosti na dostupnosti služeb ROB.

Žádost podaná v listinné podobě kterémukoliv obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností, krajskému úřadu nebo Ministerstvu vnitra je vyřízena ve lhůtě 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

27.08.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0