Aktuality:

Omezení provozu městského úřadu v budově čp. 3 (u kostela), zejména stavebního úřadu, více zde ...

Od pondělí 18. května se mohou občané opět objednávat na úřad pomocí odkazu na úvodní stránce webu města.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Rušení nebo chybovost signálu zařízení využívajícího rádiové kmitočty

3. Pojmenování (název) životní situace

Rušení nebo chybovost signálu zařízení využívajícího rádiové kmitočty

4. Základní informace k životní situaci

Rušením provozu se rozumí elektromagnetické rušení, které zhoršuje, znemožňuje nebo opakovaně přerušuje provoz elektronického komunikačního zařízení, sítě elektronických komunikací, popř. poskytování služeb elektronických komunikací nebo provozování radiokomunikačních služeb.

Za rušení se nepovažuje povolené sdílení rádiových kmitočtů vysílacích rádiových zařízení nebo vzájemné rušení vysílacích rádiových zařízení provozovaných na základě všeobecného oprávnění, pokud nejsou porušeny podmínky vydaných oprávnění. Takové rušení řeší provozovatelé zařízení využívající rádiové kmitočty dohodou.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Držitel individuálního oprávnění k využívání rádiových kmitočtů nebo provozovatel rušeného zařízení, sítě nebo služby elektronických komunikací, příp. provozovatel rušené radiokomunikační služby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě vzniku rušení nebo chybovosti signálu musí provozovatel zařízení využívajícího rádiové kmitočty, popř. poskytovatel služeb elektronických komunikací, který je poskytuje prostřednictvím zařízení využívajícího rádiové kmitočty, nebo provozovatel radiokomunikačních služeb (dále souhrnně jen "provozovatel"), vždy nejprve zajistit kontrolu vlastního rádiového zařízení a přesvědčit se o jeho bezchybném stavu.

Kontrolou doporučujeme pověřit odbornou servisní firmu.

Je třeba zkontrolovat:

  • bezchybnost a správnou instalaci provozovaného vysílacího i přijímacího zařízení, včetně antén, anténních svodů a přidružených zařízení,

  • kvalitu vysílaného signálu,

  • dodržení minimální požadované úrovně přijímaného signálu,

  • odpovídající nastavení citlivosti přijímačů (terminálů) atd.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

V případě, že se provozovatel ujistil o bezchybném stavu vlastního rádiového zařízení a problémy nadále přetrvávají, může se obrátit na místně příslušný oblastní odbor Českého telekomunikačního úřadu.

Rušení nebo chybovost signálu lze oznámit písemně, telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty (viz bod 16).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Oznámení o vzniku rušení nebo chybovosti signálu přijímají a vyřizují místně příslušné oblastní odbory Českého telekomunikačního úřadu, popř. se lze obrátit na odbor kontroly a ochrany spotřebitele Českého telekomunikačního úřadu.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici:

  • individuální oprávnění k využívání rádiových kmitočtů, bylo-li vydáno,

Nezapomeňte uvést název a sídlo firmy, event. vaše jméno, příjmení, bydliště a spojení (telefon, e-mail).

Dále je vhodné popsat okolnosti, které se rušení nebo zhoršené kvality týkají (např. rušený kmitočet nebo kmitočtové pásmo, jak se projevuje, v jakých časových intervalech apod.).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny; oznámené případy řeší příslušné odbory Českého telekomunikačního úřadu v pořadí dle doručení.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Subjekt, jehož zařízení nebo činnost způsobuje rušení - kontrolovaná osoba.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Součinnost při místním šetření.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Lze využít elektronickou adresu Českého telekomunikačního úřadu: podatelna@ctu.cz, datovou schránku Českého telekomunikačního úřadu: a9qaats nebo elektronický formulář pro oznámení rušení (podání je možné učinit bez elektronického podpisu).

28. Popis byl naposledy aktualizován

18.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0