Aktuality:

Omezení provozu městského úřadu v budově čp. 3 (u kostela), zejména stavebního úřadu, více zde ...

Od pondělí 18. května se mohou občané opět objednávat na úřad pomocí odkazu na úvodní stránce webu města.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Vydání loveckého lístku

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání loveckého lístku

4. Základní informace k životní situaci

Lovecký lístek je základní předpoklad pro oprávnění k lovu.
Druhy loveckých lístků a doba, na kterou je lovecký lístek možno vydat:
  • pro české občany:
  • na dobu neurčitou nebo
  • na dobu určitou - 1 den, 5 dnů, 30 dnů, 6 měsíců, 1 rok,
  • pro žáky a posluchače odborných škol, na kterých je myslivost povinným vyučovacím předmětem:
  • na 1 školní nebo akademický rok, nejdéle však do ukončení studia na takové škole,
  • pro cizince:
  • na dobu určitou - 1 den, 5 dnů, 30 dnů, 6 měsíců, 1 rok.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat fyzická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Podmínky pro vydání loveckého lístku jsou stanoveny zákonem o myslivosti (§ 47):

  • složení zkoušky z myslivosti nebo
  • získání právním předpisem stanoveného vzdělání.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním návrhu u příslušného orgánu státní správy myslivosti.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na věcně a místně příslušném orgánu státní správy myslivosti (§ 47 odst. 1, § 60 a 69 odst. 6 zákona o myslivosti); místní příslušnost:
  • podle místra trvalého pobytu (bydliště),
  • podle místa, kde se osoba zdržuje (pro cizince a české občany, kteří nemají v České republice trvalý pobyt, resp. bydliště).
Příslušným orgánem státní správy myslivosti pro vydávání loveckých lístků jsou obecní úřady obcí s rozšířenou působností; v Praze, Brně, Ostravě a Plzni tuto činnost vykonávají magistráty těchto měst.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Požadované doklady:

  • občanský průkaz nebo cestovní pas,
  • výpis z Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
  • doklad o složení zkoušky z myslivosti nebo doklad o ukončení studia na střední nebo vyšší odborné škole, na které je myslivost povinným vyučovacím předmětem, nebo doklad o složení zkoušky z myslivosti (pro absolventy studia na vysokých školách),
  • potvrzení o úspěšném ukončení výuky předmětu myslivost (lovecký lístek pro "žáky a posluchače odborných škol...").

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Žádost o vydání loveckého lístku, která je k dispozici na věcně a místně příslušném orgánu státní správy myslivosti.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatky jsou stanoveny podle délky platnosti loveckého lístku:
  • na 1 den 30 Kč,
  • na 5 dnů 50 Kč,
  • na 30 dnů 70 Kč,
  • na 6 měsíců 100 Kč,
  • na 1 rok 150 Kč,
  • na dobu neurčitou 1 000 Kč.
Úhrada probíhá v hotovosti v české měně před provedením úkonu, tj. před vydáním loveckého lístku. Řídí se podmínkami stanovenými příslušným orgánem státní správy myslivosti, tj. většinou:
  • složenkou, kterou žadatel obdrží na příslušném orgánu státní správy myslivosti nebo
  • přímo zaměstnanci, který žádost vyřizuje (proti vydání potvrzení) nebo
  • v pokladě příslušného orgánu státní správy myslivosti (proti vydání potvrzení).
V případě soudního sporu též soudní poplatky.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení ve správním řízení:
  • bezodkladně,
  • do 30 dnů,
  • do 60 dnů,
  • případně déle.
Záleží na povaze případu, zejména jeho složitosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

12.07.2006

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0