Aktuality:

Příští jednání Zastupitelstva města se koná ve středu 18. prosince v 15:30 ve velké zasedací místnosti MěÚ v Jaroměři (program zde).

Upozornění pro občany: úprava pracovní doby Městského úřadu Jaroměř na konci roku.

Upozornění pro občany: svoz odpadu v týdnu od 30.12.2019 do 5.1.2020 bude upraven

Upozornění pro občany - MUDr. Houfová přestěhovala svou ordinaci.

Upozornění na uzavření železničního přejezdu „Velké závory“ a s tím související změny jízdních řádů

Nepřetržitá výluka vlakového spojení ze stanice Jaroměř ve dnech 24.7. - 14.12.2019. Podrobnosti zdezde.

Změna Ceníku parkovného na náměstí ČSA od 01.07.2019.

Pravidelná zkouška sirén - více informací

Svozový kalendář komunálního odpadu na rok 2019 najdete mezi dokumenty odboru životního prostředí.

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Vydání výpisu a opisu z evidence Rejstříku trestů právnických osob orgánům veřejné moci

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání výpisu a opisu z evidence Rejstříku trestů právnických osob orgánům veřejné moci

4. Základní informace k životní situaci

Na písemnou žádost orgánu veřejné moci se vydá výpis nebo opis z evidence Rejstříku trestů právnických osob.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat orgán veřejné moci.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Elektronickou komunikací s Rejstříkem trestů.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Vzhledem k povaze této situace nejsou žádné doklady stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Vzory formulářů:

  • "Žádost o výpis z Rejstříku trestů právnických osob pro orgán veřejné moci",

  • "Žádost o opis z Rejstříku trestů právnických osob pro orgán veřejné moci",

naleznete na internetových stránkách Rejstříku trestů.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Podání žádostí státních orgánů je od správního poplatku osvobozeno dle ustanovení § 8 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Od dubna 2012 mají orgány veřejné moci možnost podávat žádosti také elektronicky prostřednictvím webové služby a webového formuláře; výpis nebo opis z evidence Rejstříku trestů právnických osob, které mají přiděleno IČO, bude poté zpracován na počkání a elektronickou cestou doručen.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

28. Popis byl naposledy aktualizován

08.09.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoInstagram

Internetové objednávání

Objednávání na určitý termínAktuální stav na přepážkách

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0