Aktuality:

Omezení provozu městského úřadu v budově čp. 3 (u kostela), zejména stavebního úřadu, více zde ...

Od pondělí 18. května se mohou občané opět objednávat na úřad pomocí odkazu na úvodní stránce webu města.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Vydání výpisu a opisu z evidence Rejstříku trestů právnických osob orgánům veřejné moci

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání výpisu a opisu z evidence Rejstříku trestů právnických osob orgánům veřejné moci

4. Základní informace k životní situaci

Na písemnou žádost orgánu veřejné moci se vydá výpis nebo opis z evidence Rejstříku trestů právnických osob.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat orgán veřejné moci.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Elektronickou komunikací s Rejstříkem trestů.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Vzhledem k povaze této situace nejsou žádné doklady stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Vzory formulářů:

  • "Žádost o výpis z Rejstříku trestů právnických osob pro orgán veřejné moci",

  • "Žádost o opis z Rejstříku trestů právnických osob pro orgán veřejné moci",

naleznete na internetových stránkách Rejstříku trestů.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Podání žádostí státních orgánů je od správního poplatku osvobozeno dle ustanovení § 8 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Od dubna 2012 mají orgány veřejné moci možnost podávat žádosti také elektronicky prostřednictvím webové služby a webového formuláře; výpis nebo opis z evidence Rejstříku trestů právnických osob, které mají přiděleno IČO, bude poté zpracován na počkání a elektronickou cestou doručen.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

28. Popis byl naposledy aktualizován

08.09.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0