Aktuality:

Příští jednání Zastupitelstva města se koná ve středu 18. prosince v 15:30 ve velké zasedací místnosti MěÚ v Jaroměři (program zde).

Upozornění pro občany: úprava pracovní doby Městského úřadu Jaroměř na konci roku.

Upozornění pro občany: svoz odpadu v týdnu od 30.12.2019 do 5.1.2020 bude upraven

Upozornění pro občany - MUDr. Houfová přestěhovala svou ordinaci.

Upozornění na uzavření železničního přejezdu „Velké závory“ a s tím související změny jízdních řádů

Nepřetržitá výluka vlakového spojení ze stanice Jaroměř ve dnech 24.7. - 14.12.2019. Podrobnosti zdezde.

Změna Ceníku parkovného na náměstí ČSA od 01.07.2019.

Pravidelná zkouška sirén - více informací

Svozový kalendář komunálního odpadu na rok 2019 najdete mezi dokumenty odboru životního prostředí.

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o spojovací číslo plátce SIPO

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o spojovací číslo plátce SIPO

4. Základní informace k životní situaci

SIPO - služba umožňující plátci SIPO uhrazovat jedním dokladem platby pro organizace, které mají smlouvu uzavřenou s Českou poštou, s.p.

Vydáním písemného dokladu s přiděleným spojovacím číslem vzniká smluvní vztah mezi Českou poštou, s.p., a žadatelem o službu SIPO. Spojovacím číslem je klient SIPO jednoznačně identifikován. Spojovací číslo je výhradně spojeno s osobou žadatele a nelze je převést na jinou osobu (např. při úmrtí, rozvodu apod.).

Slouží například k úhradě:

  • nájemného,

  • plateb za dodávky elektrické energie,

  • plynu,

  • poplatků za rozhlasové a televizní přijímače,

  • telekomunikačních poplatků,

  • předplatného tisku,

  • poplatků za kabelovou televizi,

  • vody,

  • komunálního odpadu,

  • penzijního připojištění,

  • životního pojištění,

  • stavebního spoření,

  • pojištění domácnosti.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žadatel - tedy osoba, která o SIPO požádá, nebo žadatelem pověřená osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

  • Podejte žádost o přidělení spojovacího čísla na pobočkách České pošty, s.p. Spojovacím číslem jste jako plátce SIPO jednoznačně identifikován.

  • Sdělte toto číslo organizaci, která má uzavřenou smlouvu s Českou poštou, s.p.; seznam takových organizací naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p. Smluvní organizace garantují, že vaše zařazení do SIPO je provedeno s vaším výslovným souhlasem nebo alespoň s vaším vědomím. Smluvní organizace odpovídá jak za oprávněnost, tak za výši předepsané částky. Rušení plateb nebo reklamaci z důvodu neoprávněného předpisu platby do SIPO oznamte vaší smluvní organizaci. Výjimku tvoří platby za rozhlasové a televizní přijímače, jejichž zařazení do SIPO zprostředkuje Česká pošta, s.p., která odpovídá za to, že poplatky budou předepsány v zákonem stanovené výši.

  • Pošta od vás bude měsíčně inkasovat v rámci SIPO předepsané částky ve prospěch zúčastněných smluvních partnerů.

  • Způsob platby:

    • hotovostně - u přepážky nebo u poštovního doručovatele, popř. prostřednictvím samoobslužného zařízení - Poštomat,

    • platební kartou - u přepážky, která je vybavena platebním terminálem,

    • bezhotovostně - zavedení bezhotovostní úhrady plateb SIPO si zajistíte u vaší banky zřízením služby Svolení k inkasu - SIPO; podmínkou je, aby vaše banka měla s Českou poštou, s.p., uzavřenou Smlouvu o bezhotovostní úhradě SIPO; seznam takových bank naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.,

    • jednorázovým příkazem k úhradě - podaným ve vaší bance; pokyny k příkazu naleznete na rubové straně dokladu SIPO nebo na internetových stránkách České pošty, s.p.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Na kterékoliv poště vyplňte formulář "SIPO". Na místě vám bude přiděleno spojovací číslo.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tuto životní situaci můžete řešit pouze na pobočkách České pošty, s.p.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné dokumenty nejsou stanoveny.

Pouze žadatelem pověřená osoba musí prokázat České poště, s.p., oprávnění jednat za žadatele (např. plnou mocí, ustanovením opatrovníka apod.).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "SIPO" získáte na kterékoliv poště nebo jej naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Ceník služby SIPO získáte na kterékoliv poště nebo jej naleznete na internetových stránkách České pošty, s.p.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Vaše žádost bude vyřízena na pobočkách České pošty, s.p., bezprostředně po podání žádosti.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Spojovací číslo plátce SIPO sdělte organizaci, jejímž jste plátcem a která má uzavřenou smlouvu s Českou poštou, s.p.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu Call centra České pošty, s.p.: info@cpost.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

30.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoInstagram

Internetové objednávání

Objednávání na určitý termínAktuální stav na přepážkách

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0