Aktuality:

Svozový kalendář odpadu na rok 2021 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

Od 1. ledna 2021 bude zahájen provoz kožní ambulance v 1. patře polikliniky, více zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

 Zkouška sirén - více informací

Odbor dopravy a silničního hospodářství najdete nově na nám. Československé armády 49 (vchod z ul. Na Valech).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Číslo pro hlášení poruch veřejného osvětlení - 800 101 109 (více zde).

Místní poplatky v roce 2021 (za svoz komunálního odpadu, poplatek ze psů), info zde.

MOBILNÍ SBĚRNA DO ODVOLÁNÍ ZRUŠENA - více zde.

Svoz směsného komunálního odpadu v letních měsících, více zde.

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Návrh na změnu dopravního značení

3. Pojmenování (název) životní situace

Návrh na změnu dopravního značení

4. Základní informace k životní situaci

Pokud stávající dopravní značení z různých důvodů nevyhovuje současné situaci, lze podat návrh na jeho změnu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Návrh na změnu dopravního značení je oprávněn podat občan, organizace či orgány.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Obecná úprava provozu na pozemních komunikacích je stanovena zákonem č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

Místní úprava provozu na pozemních komunikacích je úprava provozu provedená např. dopravními značkami.

Přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích je provedena přenosnými dopravními značkami, přechodným vodorovným značením atd.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemného návrhu u příslušného úřadu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Místní a přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích stanoví:

  • na silnici II. a III. třídy - příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností,

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte:

  • návrh na změnu dopravního značení,

  • dokumentaci, příp. situaci, z níž je patrné umístění navrhovaných značek a jejich přesné určení.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

V jednoduché věci rozhodne úřad bezodkladně; jinak musí být rozhodnuto do 30 dnů, v odůvodněných případech do 60 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Dalšími účastníky jsou:

  • správce komunikace,

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním návrhu elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

12.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.