Aktuality:

Omezení provozu městského úřadu v budově čp. 3 (u kostela), zejména stavebního úřadu, více zde ...

Od pondělí 18. května se mohou občané opět objednávat na úřad pomocí odkazu na úvodní stránce webu města.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Návrh na zřízení dopravního zařízení - krátkého příčného prahu

3. Pojmenování (název) životní situace

Návrh na zřízení dopravního zařízení - krátkého příčného prahu

4. Základní informace k životní situaci

Stávající situace z různých důvodů nevyhovuje.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Návrh na zřízení dopravního zařízení je oprávněna podat fyzická i právnická osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Zpomalovací prahy lze umístit pouze na místních komunikacích, popř. na průtazích silnic III. třídy obcemi, na nichž stanovují dopravní zařízení obecní úřady.

Postup a podmínky jsou stanoveny zákonem č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláškou č. 294/2015 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemného návrhu na zřízení krátkého příčného prahu u příslušného úřadu.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte volně zpracovaný návrh.

Pokud by to případ vyžadoval, bylo by vhodné přiložit k návrhu také nákres nebo jiné zdokumentování situace.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

V jednoduché záležitosti může úřad rozhodnout ihned; jinak je povinen rozhodnout do 30 dnů, v odůvodněných případech do 60 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Účastníkem řízení je dle zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, příslušný orgán Policie České republiky, bez jehož předchozího písemného vyjádření nelze stanovit dopravní zařízení.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním návrhu elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

12.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0