Aktuality:

Příští jednání Zastupitelstva města se koná ve středu 18. prosince v 15:30 ve velké zasedací místnosti MěÚ v Jaroměři.

Upozornění pro občany: úprava pracovní doby Městského úřadu Jaroměř na konci roku.

Upozornění pro občany: svoz odpadu v týdnu od 30.12.2019 do 5.1.2020 bude upraven

Upozornění pro občany - MUDr. Houfová přestěhovala svou ordinaci.

Upozornění na uzavření železničního přejezdu „Velké závory“ a s tím související změny jízdních řádů

Nepřetržitá výluka vlakového spojení ze stanice Jaroměř ve dnech 24.7. - 14.12.2019. Podrobnosti zdezde.

Změna Ceníku parkovného na náměstí ČSA od 01.07.2019.

Pravidelná zkouška sirén - více informací

Svozový kalendář komunálního odpadu na rok 2019 najdete mezi dokumenty odboru životního prostředí.

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Změna registračních údajů distributora pohonných hmot / zrušení registrace distributora pohonných hmot

3. Pojmenování (název) životní situace

Změna registračních údajů distributora pohonných hmot / zrušení registrace distributora pohonných hmot

4. Základní informace k životní situaci

Tato situace řeší podání oznámení o změně registračních údajů distributora pohonných hmot / podání žádosti o zrušení registrace distributora pohonných hmot.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat daňový subjekt.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Oznámení o změně registračních údajů / žádost o zrušení registrace je oprávněn podat daňový subjekt místně příslušnému celnímu úřadu, a to elektronicky způsobem a za podmínek stanovených zákonem č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Místně příslušný celní úřad (daňové oddělení), určený dle sídla u právnické osoby anebo dle místa pobytu u fyzické osoby.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné doklady nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Příslušný formulář naleznete na internetových stránkách Celní správy České republiky.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Oznámení o změně registračních údajů / žádost o zrušení registrace je možné učinit prostřednictvím tzv. inteligentního formuláře, který je k dispozici na internetových stránkách Celní správy České republiky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.10.2016

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoInstagram

Internetové objednávání

Objednávání na určitý termínAktuální stav na přepážkách

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0