Aktuality:

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Číslo pro hlášení poruch veřejného osvětlení - 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Vydávání výpisů a potvrzení z registrace a evidence

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydávání výpisů a potvrzení z registrace a evidence

4. Základní informace k životní situaci

Žádost o výpis z veřejné části Rejstříku registrovaných církví a náboženských společností, Rejstříku evidovaných právnických osob nebo Rejstříku svazů církví a náboženských společností; žádost o úplný výpis z veřejných částí těchto rejstříků; žádost o opis jako text, který je doslovným opisem části nebo celého dokumentu uloženého ve veřejných částech rejstříků; potvrzení o určitém zápisu v rejstřících (event. o jeho neexistenci); prvopis výpisů ke dni zařazení právnické osoby do rejstříků a ke dni zápisu změny údajů do listiny.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Kdo podává žádost, není vymezeno.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte příslušnou žádost s přiloženým kolkem.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatek ve formě kolku přiloženého k žádosti.

Výše poplatku je stanovena zákonem č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

18.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0