Aktuality:

Příští jednání Zastupitelstva města se koná ve středu 18. prosince v 15:30 ve velké zasedací místnosti MěÚ v Jaroměři (program zde).

Upozornění pro občany: úprava pracovní doby Městského úřadu Jaroměř na konci roku.

Upozornění pro občany: svoz odpadu v týdnu od 30.12.2019 do 5.1.2020 bude upraven

Upozornění pro občany - MUDr. Houfová přestěhovala svou ordinaci.

Upozornění na uzavření železničního přejezdu „Velké závory“ a s tím související změny jízdních řádů

Nepřetržitá výluka vlakového spojení ze stanice Jaroměř ve dnech 24.7. - 14.12.2019. Podrobnosti zdezde.

Změna Ceníku parkovného na náměstí ČSA od 01.07.2019.

Pravidelná zkouška sirén - více informací

Svozový kalendář komunálního odpadu na rok 2019 najdete mezi dokumenty odboru životního prostředí.

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Elektronický podpis pro komunikaci s orgány veřejné moci

3. Pojmenování (název) životní situace

Elektronický podpis pro komunikaci s orgány veřejné moci

4. Základní informace k životní situaci

Každý občan může učinit podání k orgánu veřejné moci v elektronické podobě, podepsané elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb (uznávaný e-podpis).
Pro tento účel si může obstarat kvalifikovaný certifikát od akreditovaného poskytovatele certifikačních služeb.
Kvalifikované certifikáty, které se vydávají občanům, mohou být používány v aplikacích za účelem podpisu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Kvalifikovaný certifikát můžete získat jako fyzická osoba i jako zaměstnanec.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Jednou z činností poskytovatele certifikačních služeb je vydávání certifikátů.
Každá certifikační autorita vydává zpravidla certifikáty několika druhů; každý druh se pak odlišuje technickými parametry, podmínkami, způsobem, jak je provedeno ověření totožnosti žadatele, či možnostmi svého využití.
Aby bylo uživateli zřejmé, jakým způsobem certifikát získá, jak s ním má nakládat, jak má nakládat se soukromým klíčem, jak dochází k zneplatnění certifikátu, a dozvěděl se další informace o poskytované službě, vydává poskytovatel dokument nazvaný Certifikační politika; tento dokument slouží i spoléhající se straně pro posouzení důvěryhodnosti certifikátu.
Pokud splníte podmínky stanovené dokumentem Certifikační politika akreditovaného poskytovatele certifikačních služeb a bude vám vydán certifikát, můžete se elektronicky podepisovat.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Navštivte internetové stránky Ministerstva vnitra, kde naleznete informace o akreditovaných poskytovatelích certifikačních služeb.
Navštivte internetové stránky akreditovaného poskytovatele certifikačních služeb, kde naleznete dostupné základní údaje pro kvalifikovaný certifikát.
Žádost o vystavení kvalifikovaného certifikátu je třeba vyplnit elektronicky (každý poskytovatel má vlastní uživatelské rozhraní, dostupné z jeho internetových stránek).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tato životní situace je řešena jako služba; v současnosti zde existují tři poskytovatelé této služby:

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Potřebné doklady se liší v závislosti na tom, jaké uvedené údaje chce mít žadatel v kvalifikovaném certifikátu.
Konkrétní náležitosti jsou uvedeny v Certifikačních politikách a na internetových stránkách jednotlivých akreditovaných poskytovatelů.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Každý poskytovatel certifikačních služeb má svoje vlastní formuláře, které jsou zveřejněny na jeho internetových stránkách.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Žádné správní poplatky v této životní situaci nejsou stanoveny.
Poskytovateli je nutné uhradit vydání certifikátu, příp. čipové karty, platný ceník naleznete na internetových stránkách poskytovatelů certifikačních služeb.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Po získání certifikátu na registrační autoritě je nutné si certifikát nainstalovat do uživatelského prostředí, aby jej bylo možné využívat k podpisu; návod dostanete od příslušného poskytovatele.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete směřovat na e-mailovou adresu: posta@mvcr.cz nebo na e-mailovou adresu technické podpory poskytovatelů.
Žádost o vystavení kvalifikovaného certifikátu je možné vyplnit pouze elektronicky, a to nejlépe na počítači, na kterém budete chtít certifikát používat.
V případě, že již certifikát máte, je možné vystavit následný certifikát na základě dodržení postupů popsaných v Certifikační politice, příp. na internetových stránkách.
Žádost o zneplatnění certifikátu lze také podat elektronicky, v závislosti na postupech stanovených poskytovatelem certifikačních služeb v jeho Certifikačních politikách.

28. Popis byl naposledy aktualizován

21.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoInstagram

Internetové objednávání

Objednávání na určitý termínAktuální stav na přepážkách

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0