Aktuality:

Omezení provozu městského úřadu v budově čp. 3 (u kostela), zejména stavebního úřadu, více zde ...

Od pondělí 18. května se mohou občané opět objednávat na úřad pomocí odkazu na úvodní stránce webu města.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Přerušení vzdělávání (střední školy, konzervatoře nebo vyšší odborné školy)

3. Pojmenování (název) životní situace

Přerušení vzdělávání (střední školy, konzervatoře nebo vyšší odborné školy)

4. Základní informace k životní situaci

Žák střední školy, konzervatoře nebo student vyšší odborné školy může (v odůvodněných případech) požádat o přerušení vzdělávání.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Zletilý žák střední školy, konzervatoře nebo student vyšší odborné školy.

V případě nezletilého žáka podává žádost jeho zákonný zástupce; součástí žádosti zákonného zástupce musí být souhlas žáka.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Být žákem střední školy, konzervatoře nebo studentem vyšší odborné školy a požádat o přerušení vzdělávání.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti řediteli střední školy, konzervatoře nebo vyšší odborné školy.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na příslušné střední škole, konzervatoři nebo na příslušné vyšší odborné škole.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Potřebné doklady nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Platí obecné lhůty pro vyřízení žádosti dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, v návaznosti na § 183 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

24.08.2012

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0