Aktuality:

Příští jednání Zastupitelstva města se koná ve středu 18. prosince v 15:30 ve velké zasedací místnosti MěÚ v Jaroměři (program zde).

Upozornění pro občany: úprava pracovní doby Městského úřadu Jaroměř na konci roku.

Upozornění pro občany: svoz odpadu v týdnu od 30.12.2019 do 5.1.2020 bude upraven

Upozornění pro občany - MUDr. Houfová přestěhovala svou ordinaci.

Upozornění na uzavření železničního přejezdu „Velké závory“ a s tím související změny jízdních řádů

Nepřetržitá výluka vlakového spojení ze stanice Jaroměř ve dnech 24.7. - 14.12.2019. Podrobnosti zdezde.

Změna Ceníku parkovného na náměstí ČSA od 01.07.2019.

Pravidelná zkouška sirén - více informací

Svozový kalendář komunálního odpadu na rok 2019 najdete mezi dokumenty odboru životního prostředí.

Pozor! Od 26.07.2018 změna tel. čísla pro hlášení poruch veřejného osvětlení - nyní 800 101 109 (více zde).

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Přerušení vzdělávání (střední školy, konzervatoře nebo vyšší odborné školy)

3. Pojmenování (název) životní situace

Přerušení vzdělávání (střední školy, konzervatoře nebo vyšší odborné školy)

4. Základní informace k životní situaci

Žák střední školy, konzervatoře nebo student vyšší odborné školy může (v odůvodněných případech) požádat o přerušení vzdělávání.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Zletilý žák střední školy, konzervatoře nebo student vyšší odborné školy.

V případě nezletilého žáka podává žádost jeho zákonný zástupce; součástí žádosti zákonného zástupce musí být souhlas žáka.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Být žákem střední školy, konzervatoře nebo studentem vyšší odborné školy a požádat o přerušení vzdělávání.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním písemné žádosti řediteli střední školy, konzervatoře nebo vyšší odborné školy.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na příslušné střední škole, konzervatoři nebo na příslušné vyšší odborné škole.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Potřebné doklady nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Platí obecné lhůty pro vyřízení žádosti dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, v návaznosti na § 183 zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

24.08.2012

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoInstagram

Internetové objednávání

Objednávání na určitý termínAktuální stav na přepážkách

Další weby města

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0