Aktuality:

Příští jednání Zastupitelstva města se koná ve středu 23. září 2020 v 15:30 ve velké zasedací místnosti Městského úřadu.

Odbor dopravy bude v týdnu 12.-16.10.2020 uzavřen - stěhování do budovy nám. Československé armády 49.

Prodloužení splatnosti nájemného za užívání nebytových prostor ve vlastnictví města Jaroměře

Změna provozu sběrného dvora od 20.04.2020 - podrobnosti zde.

Aktuální informace ke Coronaviru najdete zde.

Svozový kalendář na rok 2020 k přečtení i ke stažení k dispozici zde.

 Zkouška sirén - více informací

Sledujte úřední desku: město hledá nové pracovníky

Číslo pro hlášení poruch veřejného osvětlení - 800 101 109 (více zde).

Obsah

Občanská poradna Farní charity Dvůr Králové n. L.

  • poskytuje odborné poradenství na MÚ Jaroměř

plakatek

Životní situace na našem úřadě

Životní situace z Portálu veřejné správy

« Zpět na Strom životních situací

Zařazení dětí do základní školy

3. Pojmenování (název) životní situace

Zařazení dětí do základní školy

4. Základní informace k životní situaci

Až na výjimečné případy musí každé dítě navštěvovat některou z různých typů základních škol.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat zákonný zástupce nezletilého dítěte.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemnou žádost řediteli školy nebo se s dítětem dostavte k zápisu do 1. ročníku (v případě, že se jedná o žáka budoucího 1. ročníku).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na příslušné základní škole (při přestupu žáka - na příslušných základních školách).

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Předložte:

  • žádost o zařazení do základní školy nebo žádost o přestup do základní školy,

  • dotazník pro rodiče žáka 1. ročníku (obdrží zákonní zástupci při zápisu, pokud se jedná o žáka budoucího 1. ročníku),

  • rodný list dítěte,

  • dále doklady dle požadavků ředitele školy.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti je 30 dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

01.09.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Zpravodaj

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Internetové objednávání

ObjednávkyMonitoring

DALŠÍ WEBY MĚSTA

INVESTICE JaroměřCITY UPGRADE

Mapový portál

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové okno

Svazky obcí

Odkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoOdkaz na jiné stránky - otevře se nové oknoDSO Kladská stezkaEuroregion Glacensis

Exporty do RSS

RSS 0.91 RSS 1.0 RSS 2.0 Atom 1.0